Post by SaskiaBloemforum on Oct 21, 2006 3:59:51 GMT -5
;Dmet welk liedje (Of welk liedje) (of van welk liedje)
wil je mee zingen : Anouk - Lost, Anouk - Mishel, Kelly Clarkson - Because of you
word je echt te vrolijk : Uhm.. Anouk - Mishel
kan je wel huilen : No doubt - Don't speak en eigenliedje You will be back
word je heel boos : -
wil je alles kapot mollen : Avril Lavigne - Sk8erboi
wil je dansen : Tis so simpel.. (eigen liedje)
wil je headbangen : Hardcore
wil je luchtgitaar spelen : Trough with you (liedje van mijn moeder) en Irene Cara - Fame gitaar solo
ga je playbacken : uhm.. Saskia Bloem - Go back to home now , als ik de cd aan heb
denk je aan je lief: uhm.. geen maar ik vind Usher - Caught up er wel bij passen
wil je lekker relaxen : Skatestyle muziek ;D
kan jij een boekje lezen : Madonna - Hang up
kan jij slapen : Slaap kindje slaap , haha nee geintje, ik slaap liever zonder muziek
heb je op de fiets : Hardcore of trance of kelly clarkson of eigen liedjes of liedjes van de top 100 die weer in de lijst staan
zit je te msnen : hardcore.. trance en basshunter - boten anna en www.nederland.fm q music aan klikken, radio 10 gold en laser radio of real hardcore en de andere allemaal , en gewoon de top 100 die weer genoteert zijn van de maand/week
zit je op dit forum : Alle liedjes zowat..
luister je het meest : poeh.. ik luister er zoveel
heb je zin om te feesten : Basshunter - boten anna heeft wel zon sfeer
word je helemaal druk : -
wil je wel graag mee jammen : Liquido - Narcotic, Europe - final countdown , Axel F, met keyboard
ga je schreeuwen : Kelly Clarkson - Since U been gone
wil je mee zingen : Anouk - Lost, Anouk - Mishel, Kelly Clarkson - Because of you
word je echt te vrolijk : Uhm.. Anouk - Mishel
kan je wel huilen : No doubt - Don't speak en eigenliedje You will be back
word je heel boos : -
wil je alles kapot mollen : Avril Lavigne - Sk8erboi
wil je dansen : Tis so simpel.. (eigen liedje)
wil je headbangen : Hardcore
wil je luchtgitaar spelen : Trough with you (liedje van mijn moeder) en Irene Cara - Fame gitaar solo
ga je playbacken : uhm.. Saskia Bloem - Go back to home now , als ik de cd aan heb
denk je aan je lief: uhm.. geen maar ik vind Usher - Caught up er wel bij passen
wil je lekker relaxen : Skatestyle muziek ;D
kan jij een boekje lezen : Madonna - Hang up
kan jij slapen : Slaap kindje slaap , haha nee geintje, ik slaap liever zonder muziek
heb je op de fiets : Hardcore of trance of kelly clarkson of eigen liedjes of liedjes van de top 100 die weer in de lijst staan
zit je te msnen : hardcore.. trance en basshunter - boten anna en www.nederland.fm q music aan klikken, radio 10 gold en laser radio of real hardcore en de andere allemaal , en gewoon de top 100 die weer genoteert zijn van de maand/week
zit je op dit forum : Alle liedjes zowat..
luister je het meest : poeh.. ik luister er zoveel
heb je zin om te feesten : Basshunter - boten anna heeft wel zon sfeer
word je helemaal druk : -
wil je wel graag mee jammen : Liquido - Narcotic, Europe - final countdown , Axel F, met keyboard
ga je schreeuwen : Kelly Clarkson - Since U been gone