|
Post by zeerys on Sept 23, 2006 14:01:53 GMT -5
misschien niet toegestaan maar het lijkt me zo leuk om een vol te maken met alle liedjes texten van de wereld
|
|
|
Post by zeerys on Sept 23, 2006 14:03:03 GMT -5
Toppertje
Daar aan de Costa zag ik je lopen En ik ben eerlijk je zag er lekker uit Dus ik zei: Moppie ga je met me dansen Ik ben de slagroom, en jij het stukkie fruit.
Doe mij een toppertje en een breezer ananas En doe er ook maar een dubbele whiskey bij Want vanavond gaan alle remmen los En we dansen en springen, zijn zo blij.
Alle mensen stonden maar te dansen Maar er was niemand net zo mooi als jij De hele avond hebben we lopen sjansen En ik vroeg schat wil je wat drinken van mij?
Doe mij een toppertje en een breezer ananas En doe er ook maar een dubbele whiskey bij Want vanavond gaan alle remmen los En we dansen en springen, zijn zo blij.
Toen de avond zijn einde naderde Zei ze schatje ik ben morgen vrij Het is tijd voor de laatste ronde Ze sprong de bar op en weet je wat ze zei?
|
|
|
Post by zeerys on Sept 23, 2006 14:04:43 GMT -5
Basshunter - Boten Anna
Jag känner en bott hon heter Anna, Anna heter hon Och hon kan banna, banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal Jag vill berätta för dig Att jag känner en bott.
Jag känner en bott hon heter Anna, Anna heter hon Och hon kan banna, banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal Jag vill berätta för dig Att jag känner en bott.
Som alltid vaktar alla som är här Och soms ser till att vi blir utan besvär Det finns ingen take-over som lyckas Kom ihåg att det är jag som känner en bott En bott som ingen, ingen annan slår Och hon kan kicka utan att du får Hon gör sig av med alla som spammar Ja, inget kan slå våran bott
Då kom den dagen, jag inte trodde fanns Det datte verkligen kanalen ur balans Jag trodde aldrig att jag hade så fel Men när Anna skrev och sa: ”Jag är ingen bott Jag är en väldigt, väldigt vacker tjej” Som nu tyvärr är väldigt främmande för mig Men det finns inget som behöver förklaras
För i mina ögen är hon alltid en bott hon heter Anna, Anna heter hon Och hon kan banna, banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal Jag vill berätta för dig Att jag känner en bott.
Som alltid vaktar alla som är här Och som ser till att vi blir utan besvär Det finns ingen take-over som lyckas Kom ihåg att det är jag som känner en bott En bott som ingen, ingen annan slår Och hon kan kicka utan att du får Hon gör sig av med alla som spammar Ja inget kan slå våran bott
|
|
|
Post by zeerys on Sept 23, 2006 14:05:34 GMT -5
Gebroeders Ko - Anna Boten
Ik heb een boot ik heb een hele mooie splinter nieuwe boot Haar naam is anna en ze ligt hier in de sloot en ik ga varen op het kanaal het is de allermooiste boot van allemaal
Ik heb een boot ik heb een hele mooie splinter nieuwe boot Haar naam is anna en ze ligt hier in de sloot en ik ga varen op het kanaal het is de allermooiste boot van allemaal
en ik heb meiden in bikini lekker bloot ik heb een hele mooie boot en hij is zo groot hij is niet geel en niet groen en niet rood nu ben ik rijk maar vroeger lag ik in de goot
ik heb een hele mooie splinter nieuwe boot Haar naam is anna en ze ligt hier in de sloot en ik ga varen op het kanaal het is de allermooiste boot van allemaal...
ik liet me gaan en deed mee aan de lotterij ik heb nu een hele mooie boot hij is van mij dan gaan we feesten met z'n allen op deze boot daar gaan we met z'n allen knallen ik heb een hele mooie splinter nieuwe boot haar naam is anna en ze ligt hier in de sloot en ik ga varen op het kanaal
het is de allermooiste boot van allemaal ik heb een hele mooie splinter nieuwe boot haar naam is anna en ze ligt hier in de sloot en ik ga varen op het kanaal het is de allermooiste boot van allemaal
ik heb een hele mooie splinter nieuwe boot haar naam is anna en ze ligt hier in de sloot en ik ga varen op het kanaal het is de allermooiste boot van allemaal en ik heb meiden in bikini lekker bloot ik heb een hele mooie boot en wa is die groot lekker varen op het kanaal het is de allermooiste boot van allemaal
|
|
|
Post by zeerys on Sept 23, 2006 14:06:53 GMT -5
Jan Smit - Als de morgen is gekomen
Ik lig gebroken in mijn bed Heb net de douche weer uitgezet Ik wilde wel maar het ging niet echt M'n kater won weer het gevecht, heb weer verloren van de fles en Bovendien.. wil niemand mij zo zien Stond wat te praten in 't cafe Een aantal vrienden met me mee Ik zag je niet maar jij kwam aan En ging meteen dicht bij me staan Je gooide alle remmen los Leuke tijd, maar nu ben ik het kwijt
Refrein: Als de morgen is gekomen En alles wat 'k heb mee gemaakt al lang verdwenen is Als de morgen is gekomen Verlaat je mijn verleden en ben jij degene die ik mis
Ik was zo blij dat jij der was Alleen je vulde steeds m'n glas De lampen aan, mijn lichtje uit Het laatste rondje tot besluit Het was aan 't einde van de dag Maar voor mij, was die al lang voorbij
Refrein: Als de morgen is gekomen En alles wat 'k heb mee gemaakt al lang verdwenen is Als de morgen is gekomen Verlaat je mijn verleden en ben jij degene die ik mis
Hoop dat me dit nooit meer gebeurd Het is al te laat maar niet getreurd Ik heb geleerd van wat je mij hebt aangedaan
Als de morgen is gekomen En alles wat 'k hebt meegemaakt al lang verdwenen is Als de morgen is gekomen Verlaat je mijn verleden en ben jij degene die ik mis
|
|
|
Post by zeerys on Sept 23, 2006 14:07:35 GMT -5
Robbie Williams - Do the rudebox
Do the rudebox, Shake your rudebox Do the rudebox, Shake your rudebox
Ok then back to basics grab your shell toes and your fat laces A little hand clap for some funk faces And make your body move in the following places Goes up your back and then down your spine and when it hit's your head
Ok then back to baseheads dance like you just won at the special Olympics I got the rudebox of the back of a spaceship, so sick I just had to take it The R.U.D.E.B.O.X. up yer jacksy, split yer kecks, sing a song of semtex Pocket full of durex body full of mandrex Are we gonna have sex, will you wear your knee socks (oh) Back to the rudebox
Got this double fantasy where we just never stop I've got one design and that’s to funk you to the top Know what's on my mind there’s only one thing you will find I got one design and that’s to bump you 'til you drop
Rudebox, do the rudebox, 'cause you so nasty Rudebox, shake your rudebox, why you so nasty Rudebox, do the rudebox, 'cause you so nasty Rudebox, shake your rudebox, why you so nasty
Ok then back to spaceship, take both pills f**k the matrix Jack those jills shake your Playtex rock 3 stripes not the asics A.D.I.D.A.S old school 'cause it’s the best, yes Tk max cost less yes Jackson looks a mess (yes)
Ok then what to do, if you try to jack me I'll rudebox you If you rudebox me I'll rudebox your whole crew 'Cause i'ts what I do ain't that right boo, true
I’ll ride with you if you can get me to the border 'Cause the sheriff’s after me for what I did to his daughter I did it like this, you did it like that, I love it when you double clap clap
Grab this double fantasy where we just never stop I've got one design and that’s to funk you to the top Know whats on my mind there’s only one thing you will find I got one design and that’s to bump you 'til you drop
Rudebox, do the rudebox, 'cause you so nasty Rudebox, shake your rudebox, why you so nasty Rudebox, do the rudebox, 'cause you so nasty Rudebox, shake your rudebox, why you so nasty
Ok then check the tan line, make your body shape like you’re stood on a landmine Call me on my mobile not the landline and the jack the mainline at the same time
Ok this is what we do, got a jam so fresh i'ts nice for you Ok give it what you got and dial 808 for the bass to drop
Ok then whats the fracas grab your cardy your lead hat And your bus pass you don’t sweat much for a fat lass Grab your rudebox cos your box is righteous
Ok bum rush the show I got high speed dubbing on my stereo And all the tunes in the box are the cherrio I know I told you before, did you hear me though
Grab this double fantasy where we just never stop I've got one design and that’s to funk you to the top Know what's on my mind there’s only one thing you will find I got one design and that’s to bump you 'til you drop
Do the rudebox, shake your rudebox
|
|
|
Post by zeerys on Sept 23, 2006 14:08:21 GMT -5
Justin Timberlake - Sexy Back
[Verse 1] I'm bringing sexy back Them other boy's don't know how to act I think your special whats behind your back So turn around and ill pick up the slack.
Take em' to the bridge
[Bridge] Dirty babe You see these shackles Baby I'm your slave I'll let you whip me if I misbehave It's just that no one makes me feel this way
Take em' to the chorus
[Chorus] Come here girl Go ahead, be gone with it Come to the back Go ahead, be gone with it VIP Go ahead, be gone with it Drinks on me Go ahead, be gone with it Let me see what you're working with Go ahead, be gone with it Look at those hips Go ahead, be gone with it You make me smile Go ahead, be gone with it Go ahead child Go ahead, be gone with it And get your sexy on Go ahead, be gone with it
Get your sexy on Go ahead, be gone with it [Repeat 6 times]
Get your sexy on
[Verse 2] I'm bringing sexy back The motherf**kers don't know how to act Come let me make up for the things you like Cause your burning up I gotta get it fast
Take em' to the bridge
[Bridge]
[Chorus]
[Verse 3] I'm bringing sexy back The motherf**kers wait till I attack If that's your girl you better watch your back Cause she'll burn it up for me and that's a fact
Take em' to the chorus
[Chorus]
|
|
|
Post by zeerys on Sept 23, 2006 14:09:00 GMT -5
Kus - Kus gaat los
Als je heel hard hebt geleerd Je bent een beetje moe Dan is een feestje niet verkeerd Soms ben je daar gewoon aan toe
Vanavond geven wij Een feest voor iedereen Dus kom je ook?
Refrein: KUS gaat los we maken er een feestje van Het dak gaat eraf je kunt niet blijven zitten want KUS gaat los wat cool dat jij er bent Gooi je handen in de lucht en doe maar mee Want KUS gaat los
Het word misschien een beetje laat Want we gaan maar door En als je op de dansvloer staat Dan zingt iedereen in koor
Refrein: KUS gaat los we maken er een feestje van Het dak gaat eraf je kunt niet blijven zitten want KUS gaat los wat cool dat jij er bent Gooi je handen in de lucht en doe maar mee Want KUS gaat los
Rap: 'T is tijd voor een feestje Want weet je Iedereen wil wel eens een beetje Lekker uit z'n dak gaan dus... ...KUS... gaaat... LOS!!
Vanavond geven wij Een feest voor iedereen Dus kom je ook?
|
|
|
Post by zeerys on Sept 23, 2006 14:09:58 GMT -5
Bob sinclair - Rock this party
Soul clap (15x) Get up, get up!
Yeah woah Me wanna see everybody on move Dance all Dollarman coming at ya We just wanna big up Cutee B Bob Sinclar It's like dancing, listen it It's the way just bounce Yeah Meiden: Everybody dance now!
Let's go whoo! Let's go Make it hot Come on Let's go Rock, rock, say what, rock Let's go Meiden: Everybody dance now!
Chorus 1: Rock this party Dance everybody Make it hot in this party Don't stop, move your body Rock this party Dance everybody Make it hot in this party Meiden: Everybody dance now!
Don't know what's on your mind You comfy have a good time Why ________________ _____ shake _________ I'm in a dancing mood Ya'll know I'm feeling good This is my favorite tune Put on your dancing shoes Gonna make you feel so good tonight, gyal! We gonna make you sweat tonight, gyal! We gonna make you work tonight, gyal! We gonna make you feel alright
Meiden: I came to rock at this party Cause I can make you feel alright Sweet boy, you're rocking your body I'll get you straight to the night Oh oh, you want this party Oh oh, you want it now Sweet boy, you're rocking your body Cause I'm gonna make you [num] tonight
Meiden: {Du du du du Let's go! Du du du Whoo! Du du du Let's go! Du du du du du du du ) Dance! Now everybody move (move) Now everybody shake (shake) Now everybody Meiden: Everybody dance now!
Meiden: I came to rock at this party Cause I can make you feel alright Sweet boy, you're rocking your body I'll get you straight to the night Oh oh, you want this party Oh oh, you want it now Sweet boy, you're rocking your body Cause I'm gonna make you [num] tonight
Meiden: {Du du du du Let's go! Du du du Whoo! Du du du Let's go! Du du du du du du du} Dance! Now everybody move (move) Now everybody shake (shake) Now everybody Everybody dance now!
Rock (rock!) this party Dance everybody Make it hot in this party Don't stop, move your body Rock (rock!) this party Dance everybody Make it hot in this party Meiden: Everybody dance now!
Meiden: I came to rock at this party (let’s go! let’s go!) Cause I can make you feel alright Sweet boy, you're rocking your body I'll get you straight to the night Oh oh, you want this party Oh oh, you want it now Sweet boy, you're rocking your body (hands in the air in the club let’s gooooo!) Cause I'm gonna make you [num] tonight (x2)
Cutee.B, Bob Sinclar, Big Ali New York City You're now rocking with the best! __________________ __________________ Sexy yal! Let's go!
Woooeh!
|
|
daphne
Beginner
DiErEn ZiJn GeWeLdIg
|
Post by daphne on Sept 28, 2006 7:01:21 GMT -5
|
|
|
Post by hiphop4life on Oct 27, 2006 3:43:42 GMT -5
Lang frans & baas b het land van
kom uit het land van Pim Fortuin en Volkert van der G. Het land van Theo van Gogh en Mohammed B Kom uit het land van kroketten, frikadellen Die je tot aan de Spaanse kust kunt bestellen Kom uit het land waar air-max nooit uit de mode raken waar ze je kraken het moment dat je het groot gaat maken Kom uit het land van rood wit blauw en de gouden leeuw Plunderen de wereld noemen het de gouden eeuw Kom uit het land van wietplantages en fietsvierdaagses Het land waar je een junkie om een fiets kan vragen Het land dat kampioen werd in ‘88 Het land van haring happen, dijken en grachten Kom uit het land van, het land van lange Fransie Dit is het land waar ik thuis kom na vakantie
Kom uit het land waar ik in 1982 geboren ben Waar ik me guldens aan de euro verloren ben Het land dat meedoet aan de oorlog in Irak Want ome Bush heeft Balkenende in zijn zak Het land van gierig zijn een rondje geven is te duur de vette hap van de febo trek je uit de muur Het land van rellen tussen Ajax en Feyenoord Maar wanneer Oranje speelt iedereen er bij hoort Het land van Johan Cruijf en Abe Lenstra Het legioen laat de leeuw niet in zijn hemd staan Het land waar we elke dag hopen op wat beter weer Die Piet Paulusma vertrouw ik voor geen meter meer Het land dat vrij is sinds ‘45 Het land waar ik blijf, ik vind het er heerlijk Eerlijk
Ik kom uit het land waar je door heen rijdt in 3 uurtjes Met een ander dialect elke 10 minuutjes Kom uit het land waar op papier een plek voor iedereen is En XTC, export nummer 1 is Kom uit het land waar Andre Hazes over 100 jaar in elk café nog steeds de baas is Kom uit het land waar Peter Gert-Jan Raymond en Junten Frans Bart en Ali de game runnen Kom uit het land waar hiphop een kind van 30 is En je mag zelf in gaan vullen hoe vet dat is Het land waar als je rijk wordt je zoveel inlevert Dat je bij jezelf denkt, hoeveel zin heeft het? Het land waar prostitutie en blowen mag Het land van sinterklaas en koninginnedag Dit is het land waar ik verloren heb bedrogen ben Kom uit het land waar ik geboren en getogen ben
Kom uit het land met de meeste culturen per vierkante meter Maar men is bang om bij de buren te gaan eten En integratie is een schitterend woord Maar ships 't is f**king bitter wanneer niemand het hoort Ik deel mijn land met Turken en Marokanen, Antilianen, Molukkers en Surinamers Het land waar we samen veel te veel opkroppen En wereldwijd gerepresent zijn door Harry Potter Het land waar apartheid, internationaal het meest bekende woord is uit de Nederlandse taal Kom uit het land dat tikt als een tijdbom Het land dat eet om zes uur en ook nog eens op tijd komt Dit is het land waar ik zal overwinnen aan het einde Totdat je deze meezingt aan de ArenAlijnen En tot die tijd zal ik schijnen ik heb mijn hart verpand Dit is voor Nederland, Baas B Lange Frans
|
|
|
Post by hiphop4life on Oct 27, 2006 3:46:54 GMT -5
opgezwolle - eigen wereld
luister naar mijn stem, sta op en ontdek het pas van jou wereld naar de mijne" [Stickz] op zoek naar kwaliteit, je wordt rijkelijk beloond eigen wereld, eigen zoon, als een eiland onbewoond we besteigen geen troon, dat gaat niet zo in zwolle zie ons bij de burgerking, koningen voor het volk met delic op de beat voor een single en een clip (clip -- clip) hij maakt van een snippet al een hit (hit -- hit) door dun en dik zit ik met stick 't in de click we geven het aanstekelijker dan een cricket of een brick jawel je weet, zie dit als het zwols vlaggeschip maanden op zee, ik weet niet eens wat voorn dag het is adembenemend, ST activist ik dacht dat je begreep dat geen een in deze klasse zit maar zo af en toe krabbel ik en babbel ik belabberd wordt er onzin gepraat omdat ricardo in de war is (nou, nou, nou, nou) dan is het alles of niks, zit ik weer para van dat drankje van de Panoramix manneke pis, niks aan te fixen, de bliksem slaat in de para normaal begaafd en bevesend, direct gevolg van chemische processen in me hersens het blijft vers, ik heb diverse interesses, vergeet je flessen drank met bessensap ik schrijf net zo strak een mespunt scherp voor die zes letters
[Refrein] ik zit in m'n eigen wereld [4x]
[Rico] ik zit in een doolhoff,een droom de tempel waar ik woon is niet zomaar een tentje op de camping in de zon nee wat dacht je, zo makkelijk kom je er niet vanaf want als me schrift weer eens vol is drop ik me lyrics op de kaft we leven hier en daar we leven alle kanten op en nee voor een krantenkop, steken wij onze hand niet op snap je toch? we hangen niet met rotte tantes of rotte appels ze laten me koud als kapotte kachels dit is geen trend, ambient of mellow, maar als je wil geen trainen pak australians, cafello smeer labello op je lip, welkom to the terrordome je trommelvlies wordt opgepompt door de beats we zitten niet in een vreemd soort movie we zijn geen george cloonies, niks voor boogies of loekie de leeuw, groupies die schreeuwen op je pas gewassen jas poepende meeuwen op golflengtes, radiofrequenties, van drie voor twaalf top piratenzenders, friic en steve en beatmaker delic samen sneller dan dat je op een tafeltennistafel tafeltennist ik geef je m'n parate kennis (drie maal drie is negen) we zingen ons eigen lied, druk een brief in een fles met een belangrijke boodschap van de zeerover met een houten poot en een ooglap
ik zit in m'n eigen wereld [4x]
(Ik zit in me.. zit in me.... zit in me....)
|
|