|
Post by pinkeltje on Nov 14, 2006 15:09:09 GMT -5
ik vind het jammer dat we geen poll kunnen maken niet mee kunnen chatten kan dat aub aangeschaft worden? ik wil heel graag mee chatten in chatte! of moet ik perzee een acount maken? want ik vind dat niet nodig zo is het al goed genoeg
|
|
|
Post by SaskiaBloemforum on Dec 12, 2006 7:57:15 GMT -5
ik vind het jammer dat we geen poll kunnen maken niet mee kunnen chatten kan dat aub aangeschaft worden? ik wil heel graag mee chatten in chatte! of moet ik perzee een acount maken? want ik vind dat niet nodig zo is het al goed genoeg Jammer genoeg kan ik er niks aandoen, Jij wel, jij kunt je aanmelden, en dan kun je wel chatten En als je dat liever niet wilt kan ik er niks aan doen. Toch veel plezier op dit forum, groetjes Saskia.
|
|
|
Post by gezondheid on Dec 12, 2006 8:21:44 GMT -5
joh meld je gewoon aan en klaar
|
|
|
Post by shirley on Dec 13, 2006 10:24:47 GMT -5
joh meld je gewoon aan en klaar ik heb me ook net aangemeld en het bevalt me wel alleen moet ik nog een avatar hebben en een onderschrift
|
|
|
Post by SaskiaBloemforum on Dec 21, 2006 6:16:20 GMT -5
joh meld je gewoon aan en klaar ik heb me ook net aangemeld en het bevalt me wel alleen moet ik nog een avatar hebben en een onderschrift die heb je al shir
|
|
jumpshake
Newbie
Jumpstyle my style
|
Post by jumpshake on Dec 25, 2006 14:46:35 GMT -5
ik ga me ook aanmelden, dus jullie zien zo mijn plaatje onder mijn naam jahoee ook zullen jullie mijn eigen handschrift onder mijn reakties kunnen zien
|
|