story
Verhalengroep
|
Post by story on Sept 23, 2006 8:44:20 GMT -5
Ik heb speciaal een account aangemaakt om verhalen te kunnen schrijven dus ik hoop dat mijn verhalen goed zijn.
*dit verhaal is zelfverzonnen,dus niet waargebeurt.
-hay ik ben svën en dit is mijn eigen verhaal -ik heb bruin halflang haar en heb bruine ogen -ik ben blank
'Pff.. wanneer is die stomme aardrijkskunde nou eens voorbij..' 'niet zeuren meneer veen!' riep onze mentor streng. 'ok ok.. ik wil juist zo graag naar huis' 'je moet geduld hebben meneer, ga nou maar verder met je werk' 'man je weet toch dat ik geen geduld heb' 'ja dat weten we nou wel' ik keek naar mijn saaie aadrijkskunde boek, nou lekker, we moeten alle provincies bij elkaar zoeken, dat is toch zo makkelijk! 'lukt het je een beetje?' vroeg simone mij. simone keek me heel vriendelijk aan 'ja hoor prima' 'keej' en simone keek weer in haar boek hm.. ik vind simone eigenlijk best een lieve meid, knap maar toch een beugel en een bril, maar toch een hele toffe lieve meid. hmm.. misschien moet ik vragen of ze een vriendje heeft? 'meneer !! ga weer aan je werk !' 'Ja ja man!'
willen jullie een vervolg??? ;D
|
|
|
Post by girl on Sept 23, 2006 9:13:11 GMT -5
Mooi verhaal ben benieuwd naar het vervolg ik ga ook nog een verhaal schrijven
|
|
story
Verhalengroep
|
Post by story on Sept 23, 2006 9:13:31 GMT -5
dankje goed
|
|
|
Post by daniel on Sept 23, 2006 9:40:55 GMT -5
Leuk verhaal Maar waarom schrijf je niet verder? :S
|
|
story
Verhalengroep
|
Post by story on Sept 23, 2006 9:41:53 GMT -5
Ik schrijf wel verder Verder schrijven heet vervolg en dat staat er duidelijk in
|
|
|
Post by SaskiaBloemforum on Sept 23, 2006 10:50:14 GMT -5
Leuk dat je speciaal een account hebt aangemaakt om een verhaal te plaatsen op dit forum! Ik vind je verhaal er goed uit zien
|
|
story
Verhalengroep
|
Post by story on Sept 23, 2006 11:00:39 GMT -5
Leuk dat je speciaal een account hebt aangemaakt om een verhaal te plaatsen op dit forum! Ik vind je verhaal er goed uit zien Mooi, dan ga ik nu bezig met een vervolg
|
|
|
Post by SaskiaBloemforum on Sept 23, 2006 11:01:24 GMT -5
Leuk dat je speciaal een account hebt aangemaakt om een verhaal te plaatsen op dit forum! Ik vind je verhaal er goed uit zien Mooi, dan ga ik nu bezig met een vervolg Veel succes!
|
|
|
Post by stephanie on Sept 23, 2006 11:49:44 GMT -5
hoop dat het vervolg gauw komt
|
|
|
Post by zeerys on Sept 23, 2006 13:52:36 GMT -5
ik ben niet zo romantisch maar lees het toch wel ff story ;d
|
|
|
Post by daniel on Sept 25, 2006 10:49:19 GMT -5
Ik schrijf wel verder Verder schrijven heet vervolg en dat staat er duidelijk in wist ik niet ben benieuwd naar het vervolg heb je het al geschreven of moet je het nog verder schrijven?
|
|
|
Post by stephanie on Sept 26, 2006 15:18:31 GMT -5
Sweet.. but can you send the next story of this?
|
|
daphne
Beginner
DiErEn ZiJn GeWeLdIg
|
Post by daphne on Sept 28, 2006 7:00:08 GMT -5
ik vind het indrukwekkend verhaal je mag van mij het vervolg plaatsen want ik word op dit ogenblik erg nieuwshierig
|
|
|
Post by zeerys on Sept 28, 2006 7:32:58 GMT -5
ik vind het indrukwekkend verhaal je mag van mij het vervolg plaatsen want ik word op dit ogenblik erg nieuwshierig we want more!
|
|
|
Post by SaskiaBloemforum on Oct 1, 2006 6:49:56 GMT -5
ik vind het indrukwekkend verhaal je mag van mij het vervolg plaatsen want ik word op dit ogenblik erg nieuwshierig we want more!Ik heb Story al een pm voor jullie gestuurd
|
|