|
Post by basvanmandeling on Sept 23, 2006 8:26:08 GMT -5
Het is een warme middag Lotje loopt over de straat ze ziet in eens een vogel de vogel pikt kijhard op lotjes hoofd auwwww roept lotje en lotje springt in aktie ik ga je verslaan roept lotje boos en lotje staat in vecht stant en doet een karate schop ojee de vogel is nog niet dood de vogel vecht terug en pikt nog eens op lotjes hoofd lotje .....
het vervolg komt volgende keer
|
|
|
Post by SaskiaBloemforum on Sept 23, 2006 8:31:50 GMT -5
Vind het niet echt een top verhaal, maar toch doorschrijven mag
|
|
story
Verhalengroep
|
Post by story on Sept 23, 2006 8:48:45 GMT -5
als iemand wat zegt moet je de zin tussen dit typen ' - ' bijvoorbeeld: 'Ik ga je verslaan' Riep Lotje boos. doe maar een vervolg
|
|
story
Verhalengroep
|
Post by story on Sept 23, 2006 8:53:41 GMT -5
Het is vandaag een warme middag Lotje loopt op dit moment over de straat Huh! Ze ziet inneens een vogel! De vogel komt op haar afgestormt De vogel pikt op Lotjes hoofd 'Auwww' Zegt Lotje. En Lotje springt ook in actie 'Ik ga je verslaan!!!!!!!' roept Lotje boos En Lotje staat meteen in haar vecht positie En ze doet meteen een karate schop Ojee de vogel is nog niet dood! Onee! De vogel vecht weer terug en pikt nogmaals op Lotjes hoofd, En Lotje...
|
|
story
Verhalengroep
|
Post by story on Sept 23, 2006 8:53:59 GMT -5
Misschien is dit een betere??
|
|
|
Post by zeerys on Sept 23, 2006 13:53:08 GMT -5
Wat een kleuter verhaal zeg
|
|
|
Post by basvanmandeling on Oct 30, 2006 3:34:18 GMT -5
sorry.. ik kan niet zo goet verhalen schrijfen
|
|
|
Post by schrijver on Nov 2, 2006 8:08:06 GMT -5
elke beginnende schrijver kan een foutje maken, maar dit is niet echt een verhaal, en ik vind het eigen een kinder verhaal, dus jou verhaal behoort tot kinder verhaaltjes, en niet tot vechtscene's vind ik eerder.
misschien moet je kinder boeken gaan schrijven? want dat doen de minder goede schrijvers ook.
|
|
|
Post by shirley on Dec 14, 2006 4:44:13 GMT -5
wat een 3 jaar verhaal zeg zeg hoe oud ben je?
|
|