|
Post by daniel on Aug 28, 2006 15:37:39 GMT -5
Elke fps gamer kent het wel Half-life 1 En ook bijna elke fps gamer heeft het spel wel speel jij het ook en heb je er ervaring mee ?
1.heb jij half-life 2.speel je het vaak 3.wat is je fav monster 4.wat is je fav labdoctor 5.wat is je fav wapen 6.heb je het spel al eens uit gespeelt 7.wat vind je zo leuk aan het spel 8.noem ook de minpunten er bij 9.vertel nog iets extras als je nog iets te vertellen hebt.
|
|
|
Post by kimlalala on Aug 30, 2006 8:14:46 GMT -5
1.heb jij half-life Uhu2.speel je het vaak Ja ongeveer 3 keer in de week3.wat is je fav monster ik weet de namen niet.4.wat is je fav labdoctor wat bedoel je met labdoctor \/ maar ik vind Piet het leukste 5.wat is je fav wapen De shotgun6.heb je het spel al eens uit gespeelt Ja al 8 keer het spel blijft leuk7.wat vind je zo leuk aan het spel Dat het zo makkelijk is8.noem ook de minpunten er bij Heb er geen ;D9.vertel nog iets extras als je nog iets te vertellen hebt Nee, verder geen sugesties.
|
|
|
Post by darkdefenceme on Sept 1, 2006 9:55:38 GMT -5
1.heb jij half-life Ja 2.speel je het vaak Ja 3.wat is je fav monster 4.wat is je fav labdoctor .. het is scientist... Dr cross 5.wat is je fav wapen allemaal wel 6.heb je het spel al eens uit gespeelt ja 7.wat vind je zo leuk aan het spel alles 8.noem ook de minpunten er bij nee 9.vertel nog iets extras als je nog iets te vertellen hebt. Closing theme van halflife muziek is het mooist
|
|
|
Post by SaskiaBloemforum on Sept 2, 2006 11:15:18 GMT -5
1.heb jij half-life Ja2.speel je het vaak Nee, haast nooit, alleen als ik er zin in heb.3.wat is je fav monster Ik weet de namen niet precies4.wat is je fav labdoctor Weet de namen niet, maar vind die met dat witte haar wel geinig 5.wat is je fav wapen de beste die er is 6.heb je het spel al eens uit gespeelt Nee , zal nog wel eens een keertje doen dan 7.wat vind je zo leuk aan het spel Dat je met een pistool kunt rondlopen en beesten en mensen kunt doden terwijl dat in het werkelijkheid niet zo is8.noem ook de minpunten er bij Ik vind dat die ''scientists'' iedere keer hetzelfde zeggen9.vertel nog iets extras als je nog iets te vertellen hebt.
|
|
|
Post by jerom on Sept 11, 2006 1:03:59 GMT -5
1.heb jij half-life Nee2.speel je het vaak Soms3.wat is je fav monster de allersterkste4.wat is je fav labdoctor vind ze allemaal niets bijzonders hebbendus voor mij geen enkele leuke5.wat is je fav wapen ik weet zo de namen niet maar ik vind altijd al die soort van bijl het coolste6.heb je het spel al eens uit gespeelt Nee7.wat vind je zo leuk aan het spel dat het zo veel missies heeft8.noem ook de minpunten er bij .......9.vertel nog iets extras als je nog iets te vertellen hebt ik speel het haast nooit maar wou toch even invullen
|
|
|
Post by zeerys on Sept 23, 2006 13:50:25 GMT -5
Ken het niet
|
|
|
Post by jerom on Sept 25, 2006 8:42:35 GMT -5
|
|
|