1.wat is je favoriete game The legend of dragoon
2.waarom Omdat het een leuk verhaal heeft en het is een leuke en lange rpg.
3.wat is het leukste aan het spel Tja.. Vooral dat je in de mooie stad Bales kunt rond hangen vind ik leuk, of in het paleis en dan de grote sterren zijn omdat de koning in het paleis Lavitz vader is, of trainen in Nest of dragon vind ik leuk, maar ook de gevechten tussen Kongol zijn erg spannend. Maar ook de gevecht met FireBird vond ik een leuk gevecht, en ook vind ik het mooi als ze veranderen in Dragoons, of een double dat ze allemaal tegelijk dragoons zijn, want dan wordt het hele beeld vol vuur! ;D
4.wat is een minpunt Dat het soms erg langdradig is en soms dan een beetje te lang duurt.
5.hoe vaak speel je het niet zo vaak... 1 keer in de 2 weken of zo, en soms 1 keer in de week, maar soms heb ik wel eens dat het een cool stukje is en dan speel ik het best vaak.
6.wat is het doel van het spel Vele doelen eigenlijk, bijvoorbeeld Haschel, zijn dochter is ontvoerd en die moeten we vinden, maar Dart zijn doel is om een grote meester te worden in het zwaardvechten en alle Dragons te verslaan. Maar ook is het een doel om geheime dingen te ontdekken, en natuurlijk nog veel meer dingen.
7.ben je er ook niet stiekem beetje verslaafd aan Nee hoor, heel soms dan...
8.hou je van het spel ? Tja, ik ben er wel blij mee dat ik hem heb.
9.kan je er wel zonder ? Moeilijke vraag.. het is natuurlijk geen ramp als ik hem niet had, maar ik zou hem graag willen houden
10.hoe heten de figuren in het spel (of wagens of huisjes enzov) Dart, Shana, Haschel, Lavitz, Rose, King albert, Freugel, Kingdom of basil, Nest of Dragon, Vulcano, Bales, Seles, Black castle, Feyerbrandt, Black Dragon , Tja en nog veel meer, ik noem ze nu alleen maar op van de 1ste disc..
11.vertel nog meer als je wilt haha, ik heb al zoveel verteld. ;D