|
Post by shutaynuy on Oct 21, 2006 6:20:48 GMT -5
Hoj ik zocht al een lange tijd naar langzame hardcore , ook wel slowmotion hardcore genoemd, maar het probleem is ik kan het niet vinden, want ik ben dat snelle gedoe wel even zat.. want ik hou meer van rustige hardcore. of heet dat misschien anders? want ik noem het zelf slowmotion hardcore..
|
|
|
Post by dj macko on Oct 26, 2006 7:29:40 GMT -5
als je niet van dat snelle hardcore muziek houd, moet je ook geen hardcore luisteren dan past hardcore gewoon niet bij jou helaas groetjes dj macko
|
|
|
Post by buddy on Oct 27, 2006 16:47:04 GMT -5
als je niet van dat snelle ritme houd moet je eigenlijk ook geen hardcore luisteren, maar het kan wel bestaan, ik zou wel voor je zoeken, ik zal morgen wel ff weer posten, als ik het gevonden heb.
|
|
|
Post by SaskiaBloemforum on Oct 29, 2006 5:40:58 GMT -5
Typ gewoon slowmotion hardcore of slow hardcore bij google in.. www.google.nl (PS: de StartPoster vraagt niet om wat jullie er van vinden, want je kan ook best van hardcore houden, maar dan langzaam.. )
|
|
|
Post by gezondheid on Dec 10, 2006 11:58:29 GMT -5
ik zou je niet kunnen helpen.. hardcore is met tempo ;D temminste zo ken ik het alleen maar
|
|
|
Post by gezondheid on Dec 10, 2006 11:59:34 GMT -5
als je niet van dat snelle ritme houd moet je eigenlijk ook geen hardcore luisteren, maar het kan wel bestaan, ik zou wel voor je zoeken, ik zal morgen wel ff weer posten, als ik het gevonden heb. wanneer is voor jou morgen?? volgend jaar?
|
|
|
Post by pittbull on Dec 12, 2006 4:55:54 GMT -5
jek doe tog normal man egt presies mijsjes ehhh man ga tog chips muziek luistern of k3 zooi
nou weg hier in hardcore jij snapt er tog nis van oen
yooo en voraltijd vaarwel!!
|
|
|
Post by stephanie on Dec 12, 2006 10:34:05 GMT -5
jek doe tog normal man egt presies mijsjes ehhh man ga tog chips muziek luistern of k3 zooi
yooo en voraltijd vaarwel!! precies meisjes?? nou ik hou van gewone hardcore
|
|
|
Post by gezondheid on Dec 25, 2006 12:18:13 GMT -5
yooo en voraltijd vaarwel!! lol
|
|
jumpshake
Newbie
Jumpstyle my style
|
Post by jumpshake on Dec 25, 2006 15:05:23 GMT -5
het bestaat wel, typ maar eens bij kazaa of limewire (of een ander download program die jou computer ondersteund) typ maar eens in slow hardcore , dan zou je wat kunnen vinden. Maar echte hardcore is en blijft met een snelle tempo (sorry)
|
|